Thursday, September 23, 2010

Loft and Wireframes





The scene took about 20 hours for rendering on a Quad-core Q6600 - 8 GB RAM

For Post-production I used photoshop to add some glow, CA (chromatic aberration) and DOF (depth of field). Color correction was made in V-ray Frame-buffer.

All models were made from scratch using 3d Max and poly-by-poly.


 


3 comments:

dcastro said...

Fala Rafael, cara já venho acompanhando seu trabalho à algum tempo, e tenho você como influência.Nós que vivemos numa constância de aprendizado agradecemos de ter caras como vc que mostram sua humildade em compartilhar seu connhecimento.Gostaria que visitasse meu portifólio, o link é: www.zuinn.com.br/dcastroartes e quem sabe tracarmos uma idéia
Grande abraço e parabéns sempre.Deus te abençõe!!

Ruben Villaba said...

Te saludo desde Asunción - Paraguay, también hago trabajos en 3D pero tu estilo y dedicación son casi sobrenaturales, de seguro has tenido algún curso en el extranjero, formo parte de una productora dedicada a producir publicidad con personajes en 3D, nos gustaría alguna vez contar contigo si están dadas las condiciones sean estas para trabajos en equipo o para un curso si estas en tu tiempo.

Kai Roland said...

Does poly by poly mean that you create each polygon versus box modeling?